© Layout by Julia E.

HELLOU PITKÄSTÄ AIKAA!

07 January 2019

Wow! Hiukan kauhistuttaa se, kuinka kauan olin poissa täältä, mutta näin oli vaan kaikin puolin parempi. Keskityin joulukuun ajan yliopisto juttuihin, urheilin, nautin olostani, rentouduin, vietin aikaa rakkaiden seurassa, pidin aidosti hauskaa ja olin läsnä. Meinasin ihan unohtaa, mutta kävin tässä välissä parin opiskelija kaverin kanssa myös Pietarissa. Tehtiin kyseinen reissu ihan joulukuun alussa ja musta tuntuu, että siitä se hiljaisuus sitten lähti. Mulla oli kamera kyllä reissussa mukana, mutta joka ikinen aamu kun lähdettiin liikkeelle, päätin jostain syystä jättää kameran hotellille. Oli jotenkin ihan älyttömän vapauttavaa kulkea ilman isoa laukkua ja kuvaamisia. Tottakai otettiin muutamat kuvat reissun aikana puhelimella, mutta muuten elin hetkessä ja nautin reissusta, sekä mun mahtavasta seurasta!

Tää pidennetty viikonloppu Pietarissa ilman kameraa ja blogia tuntui niiiiin vapauttavalta, että päätin jatkaa tätä olotilaa ilman huonoa omatuntoa. Kului viikko, pari ja pian oli kulunut jo yli kuukausi. Voin sanoa, että teki hyvää, mutta pikkuhiljaa alkoi kuitenkin tulemaan kaipuu myös takaisin tänne blogin puolelle. Huomasin, että aloin kehittelemään itselleni yhä enemmän uusia harrastuksia, kuten villasukkien kutomista ja päiväkirjan kirjoittamista... ja jossain vaiheessa vaan totesin sen, että tänne on palattava nyt!

Nyt tuntuu hyvältä olla takaisin täällä ja ihan uudella asenteella. Rakastan tätä kaikkea, mutta kun alan liikaa miettiä muiden tekemisiä ja vertaamaan omaani heidän juttuihin, iskee pieni epävarmuus. Pitää muistaa tehdä tätä kaikkea just sillä tavalla, mikä tuntuu itsestään parhaalta ja olla vertaamatta itseään muihin. Mun ei tarvitse tehdä sillä tavalla, vaan voin kulkea ihan omaa polkuani.

Mulla oli tässä tauon aikana pientä some ähkyä havaittavissa, mietin paljon tätä kaikkea, miksi tätä teen ja ketä varten? Tulin kaikkien pohdintojen jälkeen siihen tulokseen, että on kiva kuulla teidän mielipiteitä ja ihanaa jos joku inspiroituu tai saa vaikka vertaistukea mun jutuista, mutta ennen kaikkea teen tätä ihan vaan itseäni varten! Tää on mun tapa ilmaista itseäni, päästä jakamaan kivoja kuvia, kirjoitella ajatuksia, pohdintoja, muistoja ja tekemisiä ylös, joiden pariin voi milloin tahansa palata. Haluan pysyä somessa rehellisenä ja aitona. Ennen kaikkea rehellisenä itselleni!

Ihanaa alkanutta vuotta!<3

aaa
takki* House of Brandon 

(*saatu blogin kautta/gifted)

3 comments:

  1. Somettomuus tekee välillä todella hyvää, oon itsekkin viimeaikoina painiskellut jostain syystä instagramin kanssa. Mulla on tullut siitä niin iso ähky, enkä oikein tiedä mitä sen kanssa tekisin. Tuntuu, että päivitän blogia paljon mieluummin. Voin samaistua tässä niin moneen. Sun blogia onkin kiva lukea, kun kirjoitat sitä ns. rennolla otteella ja siitä huokuu se, että nautit siitä! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Samat sanat! <3 sun blogi on yks harvoista, mitä käyn lueskelee ku se on just semmost helppoo luettavaa ja semmost mihin on helppo samaistuu! Tykkään kans siitä, että sulla on hienoja kuvia, mutta ne ei oo liian aseteltuja, vaan semmosella fiiliksellä kuvattuja! :)

      Delete
    2. Voi ihana kuulla, että tykkäät myös!

      Delete