© Layout by Julia E.

KAAMOSVÄSYMYS

09 November 2018

Olin ihan kokonaan unohtanut sen, kuinka rankkaa tämä aika vuodesta on. Pakko myöntää, että tää kaamosaika alkaa pikkuhiljaa vaikuttaa jaksamiseen ja oikeastaan aivan kaikkeen... Kotona ei saa otettua kuvia edes päivän valoisampaan aikaan, sillä valoa ei tunnu riittävän millään. Veto on muutenkin ihan pois ja tämä viikko on ollut kaiken huippu. Oon skipannut kaikki mahdolliset jutut ja kaikki koulutehtävät olen palauttanut myöhässä. On aivan älyttömän saamaton olo ja se pistää kyllä ärsyttää. Mä oon yleensä se ihminen, joka on koko ajan menossa sinne, tänne ja tonne, mutta nyt ei vaan jaksa. Kävin parisen viikkoa sitten verikokeissakin, joista selvisi, että mulla on alhainen D-vitamiiniarvo, niin kuin varmasti monella muullakin suomalaisella... Aloin nyt popsimaan vähän vahvempaa D-vitamiinia ja toivon kovasti, että se auttaisi edes pikkasen tähän olotilaan.

Ollaan nyt pari yötä vietetty Salossa ja se on tehnyt kyllä ihan hyvää. Ollaan vietetty koirien kanssa laatuaikaa, käyty teellä ja ihan vaan oltu. Tänään lähdetään takaisin Helsinkiin, sillä huomenna mulla on töitä. Huomenna viimeistään on pakko taas ottaa itseään niskasta kiinni ja aktivoitua. Tuntuu, että olisin ollut tämän viikon pienillä talviunilla, mutta välillä on ehkä vaan pakko kuunnella omaa jaksamista.

Jos teillä on jotain hyviä vinkkejä siihen, miten suorittaudutte tästä pimeästä vuodenajasta, niin kertokaa ihmeessä! Olen nyt niiden tarpeessa!

IMG_3764 IMG_3831 IMG_3727-2 IMG_3812 asd IMG_3770-2 IMG_3828

No comments:

Post a Comment