© Layout by Julia E.

WEEK 43

29 October 2014

 Koulussa.... // Maanantaina mulla on iltaisin neljän tunnin valmennukset, joten pienet päiväunet ennen niitä teki kyllä hyvää!
 Ykkösten kastajaiset.. Vähän harmitti, että ne pidettiin tänä vuonna näin myöhään // Nam!♥

Keskiviikkona mulla alko koulu vasta kahdelta, joten mentiin ennen sitä tyttöjen kanssa ihanaan Kuiron kahvilaan istuskelemaan ja vaihtamaan kuulumisia pariksi tunniksi. // Pitkästä aikaa päätin värjätä juurikasvun pois.... Ja näistä hiuksista tuli ihan liian vaaleet mun makuun :( En tykkää..

#kuiroselfie

Torstaina illalla kertasin pikkasen matikan kokeesee, mutta taisi olla ihan turhaa... Kertaamisen aikana tuntu siltä, että kyllä mä nää laskut osaan, mutta perjantaina kokeessa ei ollukkaan enään sitä ''mä osaan'' fiilistä.... Päinvastoin! :D // mä täs !

Biljardia pelaamassa // Waltterilla loppui dieetti, joten juhlistettiin sitä tietenkin KEBABILLA!

Parjantaina kävin ostamassa vielä muutamat jutut viikonlopun menoja varten. Sukkahousut, kaulakoru, sormukset... // Perillä ollaan! Bloggers inspiration day -tapahtumassa.

Pakollinen OSTOLSELFIE! // Nam! ♥

Ihania tyttöjä ♥ // Indiedays blog awards

Fresitaaaa // Ihana Natalia ♥

Piti mennä vielä jatkoille, mutta päätettiin ihan suosiolla jättää jatkot välistä, mennä syömään ja hypätä busiin! Tässä vaiheessa alko meinaa olla aika väsynyttä porukkaa... ja jaloissakin alkoi tuntua. // Sunnuntaiaamun fiiliksiä :D

Sunnuntaina illalla käytiin Waltterin kanssa pyörähtämässä Turussa päin, kun ei mitään muutakaan tekemistä keksitty. Käytiin pikaisesti Zarassa, sen jälkeen tietenkin syömässä ja lopuksi vielä kahvilla.

No comments:

Post a Comment