© Layout by Julia E.

WEEK 40&41

16 October 2014

Holaa! Hengissä ollaan, vaikka ei siltä oikein näytä täällä blogin puolella. En muista millo mulla olisi viimeksi ollu kunnon loma, jolloin mun ei oo tarvinu tehdä mitään. Muistaakseni jouluna. Sempä takia nyt kun mulla on vihdoin kunnon loma, (jos ei maanantai ja tiistai päivän valmennuksia lasketa) niin ajattelin nauttia tästä oikein kunnolla! Se on myös syy siihen, miksi en ole muutamaan päivään tänne päivitelly, enkä päivittele varmaan loppuviikkoon. Annatte sen mulle varmaan anteeksi :) ♥
UntitledMun vanha ipod ja uusi rakas puhelin♥  //  Nämä pelastavat tylsät hetket
Untitled
Kävelyllä ihastelemassa syysmaisemia! // ♥

Kävin yks päivä pitkästä aikaa itse luistelemassa aamujäällä. Kyllä ne taidot oli tallessa vielä siellä jossai takaraivossa. Oli kyllä ihanaa! ♥ // Aamujään jälkeen jatkettiin Siljan kanssa matkaa Splizeriaan syömään lounasta!

Siljalla oli synttärit ja päätin yllättää hänet. Yövuoron jälkeen kuudelta olin hänen työpaikan parkkipaikalla lahjan kanssa odottelemassa. :)

Nyt vihdoin kun on ehjä etukamera, niin saa otettua naamakuvia itsestään :D // Evästä ennen valmennuksia

Jeminan ja Lindan kanssa yks ilta viettämässä laatuaikaa ruuan ja leffan parissa. Leffaa ei kyllä ehditty edes valitsemaan sillä ilta vierähti loppuen lopuksi Jeminan sängyllä kuulumisia vaihtaen. // unikeko

Koulussa... // Nupsukka ♥
UntitledHalloween lähestyy.... serkun poika tuli yks päivä pelottelemaan  // Ihanat syysmaisemat!♥

Reetan kanssa kuvailemassa ♥
Untitled
Nää on näitä fiksuja kuvia... :D

Iidan kanssa arnoldsissa herkuttelemassa // punaisia lehtiä! ♥

Silja synttäreiden kunniaks pidettiin pienellä porukalla leffailta // Kauppoja kiertelemässä

Sain pitkästä aikaa raahattua itteni salille! // HERKKUA!

Tältä näyttää mun jokaikinen arkipäivä koulun jälkeen... Valmentamassa ♥

No comments:

Post a Comment