Aina syksyisin mun tekee mieli aloittaa joku pieni projekti. Viime vuonna tein valmiiksi isoäidin torkkupeiton, josta kirjoitin
TÄÄLLÄ ja tänä vuonna päätin aloittaa villasukista. Neulominen on musta ihanan rauhoittavaa ja vaikka luulisi, että eihän sellaiselle ole aikaa kun on monen monta koulutehtävää tekemättä, mutta kyllä sille jostain sitä aikaa kuitenkin aina löytyy! Itseasiassa tällainen neulominen on ihanaa vastapainoa opiskelulle! Ei sitä kuitenkaan istuisi koko päivää tekemässä koulutehtäviä, vaan kaipaa välillä jotain rauhoittavaa tekemistä siihen opiskelun väliin. Myös esimerkiksi salkkareita katsoessa, bussissa tai tylsällä luennolla on aina aikaa neuloa pari kierrosta lisää.
Itseasiassa tuo sukan alku, mikä näkyy näissä kuvissa on jo valmis, sen parikin on valmis ja seuraavaksi pitäisi keksiä joku uusi projekti. Ei tee mieli aloittaa mitään ihan hirveen pitkää projektia, mutta en myöskään jaksa tehdä mitään lapasia... Saa nähdä mitä keksin ja jos en keksi, niin kai sitä on sit pakko tehdä toiset villasukat! Niitä ei voi kellään olla liikaa...

Ohje tohon valepalmikkoon löytyy
TÄÄLTÄ.