© Layout by Julia E.

40 FAKTAA MINUSTA

18 February 2019


Untitled

Luen päivittäin horoskooppeja. Yleensä ainakin omani, mutta usein myös kavereiden ja Waltterin. Itse olen vesimies.

En ole koskaan tehnyt makaronilaatikkoa ja ajattelin tänään kokeilla ensimmäistä kertaa tätä ''erikoisuutta''.

Olen tällä hetkellä koukussa vihreään tabascoon! Siis ihan OIKEASTI koukussa...

Vihaan siivoamista ja etenkin pölyjen pyyhkimistä ja imuroimista, siksi jätän ihan suosiolla nää puuhat Waltterille!<3

Siivoamisesta tuli myös mieleen se, että tiskaaminen ei myöskään kuulu omiin lempipuuhiin ja siksi tällä hetkellä kun meidän astianpesukone on rikki, lavuaari pursuaa likaisia astioita... yhyy!

En osaa mitään laulujen sanoja ja siksi laulan aina mitä sattuu. Kerran teininä bileissä tanssittiin Snoop Dogg - The next episode (Smoke WEED Everyday remix) tahdissa, musiikki sammutettiin, mutta mä jatkoin laulamista: ''Smoke free everyday!''... Kyllä oli porukalla nauramista :D

beige4

Synnyin Venäjällä ja asuin siellä elämäni neljä ensimmäistä vuotta.

Olen saanut 9-luokalla hymytyttöpatsaan.

Rakastan sitä tunnetta, kun jaksaa herätä aamulla aikaisin, mutta viime aikoina olen sortunut valvomaan ja sen takia myös nukkumaan pitkään.

Torkutan monta kertaa, ennen kuin nousen sängystä ylös.

Kun tavattiin ensimmäistä kertaa Siljan kanssa päiväkodissa, en osannut silloin vielä suomea ja siksi hän luuli mua mykäksi. Sen jälkeen kun opin kielen, ei mua saanut enää hiljaseks!

Olen koko ajan äänessä. Pälpätän taukoamatta ja siksi mun seurassa harvemmin kokee kiusallisia hiljaisuuksia.

Olen helposti suostuteltavissa... Soitti ystävä mihin aikaa tahansa vuorokaudesta, harvemmin kieltäydyn yhdessä vietetystä ajasta tai ulos lähtemisestä!

Olen taikauskoinen.

Untitled

En nauti yksin olosta ja siksi...

Rakastan tutustua uusiin ihmisiin ja viettää paljon aikaa ystävieni seurassa!

Sipsit on mun heikkous.

Minussa yksi ärsyttävimmistä piirteistä on kilpailuhenkisyys ja se näkyy monessa eri tilanteessa... En vaan tykkää häviämisestä.

Tykkään ostella huonekasveja... niitä on tällä hetkellä meidän kaksiossa 28. Asutaan siis käytännössä pienessä viidakossa!

Arvostan ihmisissä rehellisyyttä, avoimuutta ja ennen kaikkea aitoutta!

Viihdyn tosi hyvin poikien seurassa ja siksi tulee hengailtua paljon esimerkiksi Waltterin ja hänen kavereiden kanssa. Waltterin ystävät ovat myös minun ystäviäni!

Oon yllättävän hyvä suunnistaa ja siksi reissuissa joudun yleensä kartturin hommiin.

En voisi kuvitella elämääni ilman kalenteria. Tykkään aikatauluttaa elämääni, mutta ahdistaa lyödä suunnitelmia lukkoon. Rakastan mennä go with the flow -fiiliksellä ja kaikkia spontaaneja juttuja!

beige2

Keskittyminen tuottaa haastetta.

Säikähdän helposti... Voi niitä tilanteita kun olen monesti pelästynyt töissä asiakkaita tai ihan kotona hiljaa liikkuvaa Waltteria...:DD

En osaa englantia!

Iskä osti mulle ensimmäiset korkkarit kun olin kuudennella luokalla. Sen jälkeen olin pitkään uskollinen korkkareiden käyttäjä ja aikoinani ajoin skootteriakin korkkarit jalassa.

Hitaat ihmiset saavat mun verenpaineen koholle... hauskinta tässä on se, että sekä poikaystäväni ja paraskaverini ovat maailman hitaampia!:D

En tykkää myöhästelystä. Musta se kertoo sen, että ihminen ei arvosta sua eikä sun aikaa.

Mulla on hyvät unenlahjat ja siksi pystyn nukkua missä vaan ja milloin vaan. Kerran kun Waltterin kaverit oli meillä kylässä, en malttanut mennä nukkumaan ja siksi päädyin nukahtamaan sohvalle. Pojat siinä sitten ihmetteli, kun en millään herännyt, vaikka heillä oli siinä pelit ja jutut käynnissä aamun pikkutunneille asti. Myös viiden minuutin ajomatkan aikana kerkeän jo nukahtamaan!

Kotiin tullessani otan aina heti vaatteet pois ja vaihdan jotain rennompaa päälleni.

Mulla on kolme tatuointia.

Untitled

En ole kovin naisellinen nukkuessani, sillä kuorsaan silloin tällöin ja puhun unissani venäjää.

Rakastan jutella syvällisiä.

Pelkäsin vielä muutama vuosi sitten ihan älyttömästi koiria, mutta Felixin (Waltterin vanhempien toinen koira) tulo teki musta koiraihmisen.<3

Lisään fetaa nykyään joka ikiseen annokseen, enkä malta odottaa, että pääsisin maistelee uutta hittiä: uunifetapastaa! Okei okei, kaikki muutkin juustot on ihan BEST!

Musta ei tule ikinä vegaania, sillä en voisi kuvitella elämää ilman juustoja.

Itken erittäin helposti. Johtui se sitten ilosta, surusta tai vaikka jostain ihan ihme syystä... Olen melkoinen itkupilli.

Oudoin hetki, jolloin itkin viimeksi: tulin jumpasta ja olin niin väsynyt ja jotenkin tunteellisella tuulella, että heti Waltterin avatessa kotioven, halasin häntä ja rupesin itkemään.:DD

Lemppari puuhiani kotona on venäläisten biisien tunteella lauleskelu ja no tottakai myös tanssiminen!

Untitled
neule* na-kd || takki zara || housut* house of brandon || kengät vagabond || panta glitter || aurinkolasit* ray ban

(*saatu blogin kautta/gifted)

2 comments: