© Layout by Julia E.

LATELY

24 September 2016

Mä lähdin eilen suoraan koulusta tänne vanhempieni luo Saloon. Täällä ollessani mä sit huomasin, että olin jättänyt mun kukkaron Helsinkiin... Ei nyt ihan putkeen mennyt, kun täällä on kuitenkin tarkoitus viettää koko viikonloppu ja oishan ne henkkarit ja pankkikortti ollu ihan kiva olla mukana. Nooh, eipä tuu ainakaan houkutusta lähteä tänään bailaamaan, kun ei ole henkkareita mukana, eikä ole rahaa tuhlattavaksi, joten tuleepahan samalla säästettyä. Pakko kyllä myöntää, että aivoton mä oon...

Eilen tulin jo ennen seitsemää kotiin tänne vanhemmille, rojahdin sänkyyn ja makoilin siinä loppuillan. Taisin tosiaankin olla aika väsynyt tai sitten oon vaan tulossa vanhaksi, kun ei enää perjantaisin huvita lähteä minnekään... Siinä maatessa innostuin muokkailee kameran kätköistä löytyneitä kuvia ja näistä tuli musta aika kivoja. (okeiokei.. noi pari kahvila kuvaa, jotka otin tällä viikolla Sarasta, kopsasin hänen blogista, mutta muut mä kyllä ihan itse muokkasin xD) 

Nyt kun ei ole pelkoa, että lähtisin hetken mielijohteesta tänään bailaamaan, niin on tiedossa varmaankin suht rauhallinen päivä. Kohta lähden tästä Iidan kanssa aamupalalle ja illalla meen taas luistelemaan. Näistä kahdesta on tulossa pikkuhiljaa perinne.. Jossain välissä pitäisi varmaan tehdä kouluhommiakin, jotta ei tarvitsisi ihan hirveästi sitten viikolla valvoa. Voisin väsätä jo pari postaustakin luonnoksiin, jotta kiireen tullessa olisi jotain jaettavaa teidän kanssa. Pitkät hiljaisuudet, ei oo meinaa mun mieleen.
IMG_8529-2 IMG_8741 IMG_8643 IMG_7901 IMG_8986 IMG_9231 IMG_9094 IMG_9247 IMG_8971 IMG_7904 IMG_9258 IMG_8602

No comments:

Post a Comment